[22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

LUPO

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: LUPO » 29 lis 2010, o 14:33

A ja uważam, że te dwa szmatławce, zarówno Goniec jak i Biuletyn powinny się nadal ukazywać, bo one mobilizują władzę do działań. Krytyka jest potrzebna. Bez krytyki włodarze osiedliby na laurach. Te dwa periodyki pomogły Kożuchowiczowi wygrać wybory.

Gość

Gazeta Świebodzicka=Goniec2

Post autor: Gość » 29 lis 2010, o 18:52

a moze ktos z Gazety Świebodzickiej powie o swoim bledzie? no coz wybory nie zaczynaly sie o 6.00 tylko o 8.00. ale Gazeta Świebodzicka byla tak zajeta promowaniem Kozuchowicza, ze zapomniala, musimy jej wybaczyc ta pierwsza strone. Przeciez nie mozna miec super "KLASY" politykow i super "KLASY" gazety jednoczesnie. Pozdrawiam wszystkich z Gazety Świebodzickiej a moze juz niedlugo z "Gazety Kozuchowicza" przeciez to samo...

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 09:40

Ło matko - toż to karygodny błąd!!!!! Bielawska powinna z powodu tego straszliwego błędu uciąć sobie publicznie dwa duże palce od nóg, i posypać solą, a po tym wszystkim wysmarowana smołą przez tydzień być przywiazana do balustrady przy schodach do ratusza.
Co wyrwałeś sie wcześniej do lokalu wyborczego? :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Ale ludzie są maleńcy, ale maleńcy.

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 09:47

Gość pisze:
Gość pisze:To niech będzie podwycieraczkówka - kilka razy miałem rzuconą pod drzwi/wycieraczkę. Momentalnie trafiała do śmietnika, więc i ta pierwsza nazwa jest nie od rzeczy. :lol:
"publicystyka" w tym pisemku nie odstawała od sposobu kolportażu. Goniec różni sie objetością i cywilizowanym sposobem dystrybucji (chociaż jeden stary/nowy radny pod kościołem rozdawał) - treść jest na równie niskim poziomie co te cudo Platformy. Świebodzicka po odcedzeniu lukru (każda gminna gazeta jaką widziałem lukruje swojemu wydawcy - reprezentującemu władzę) jest zupełnie przyzwoita. Nie ma tyle złości, jadu i plytkiej krytyki wobec przeciwników.
Na bank ostatni numer gazety miejskiej jest potwierdzeniem twojej tezy, dobre :D. Gadanie, że lukrowanie jest normalne jest nienormalne, bo gazeta nie jest od lukrowania i ma zachowywać w miarę normalną obiektywność. Od lukrowania jest biuletyn informacyjny i tam niech sobie ta redaktorka lukruje. W Św2iebodzicach tak pokrótce to nie ma żadnej gazety, bo albo biuletynki partyjno/stowarzyszeniowe albo biuletyn wydawany za naszą kasę.

Po co larum wznosić - podaj choć 1 przykład w skali całej polski - gdzie gmina wydaje gazetę i nie lukruje aktualny władzą gminy?
Choc 1 przykład. Idealnego świata nie ma, chyba, że żyjesz w bajce. Poza tym w tej gazecie przynajmniej nie pisza wierutnych kłamstw. Czasem widać mocno ten lukier, czasem uśmiech na twazry sie pojawia kiedy czytamy o jakimś nadmuchanym sukcesie władz, ale nie ba takich bzdur, czy pomówień jak w broszurce forum czy PO. Nawet jakplatformowy ducze nakazał swoim walke o zamknięcie gazety - to nie po kłamstwach, tylko po napisaniu prawdy i pokazaniu jak kto w konkretnej sprawie głosował. Jeśłi oczekujesz gazety idealnej, obiektywnej (taka nie istnieje chyba nigdzie na świecie - bo ZAWSZE reprezentuje czyjes poglądy) to może zacznij ja sam wydawać. To niewielki problem, a jeśłi będzie tak wspaniala jak oczekujesz to nawet na tym zarobisz.

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 09:47

Sorry za "całej Polski" z małej.

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 14:11

Gość pisze:
Gość pisze:"Nie no ja nie rozumiem. I co to oznacza? Wg mnie jedynie tyle, że Kozuchowicz nie jest msciwą mendą, a człowiekiem któremu nmie zalezy na finansowym dokopaniu komuś, a jedynie nie pozwoleniu na bezkarne obrzucanie błotem.
To, że zawarł ugode to był niejako akt miłosierdzia wobec Tomaszka ;) i mozna to zaliczyć Kozuchowiczowi jedynie na plus."

Nie,nie jest wcale,he,he,he,to dlaczego zwalnia ludzi,za to że startowali w wyborach z innych komitetów???????Ludzie,otwórzcie w końcu oczy,i uszy.....Nie jestem za nikim,wszyscy mają i tak nas w nosie,żaden nie będzie pomagał jednostce,ale żeby zwalniać ludzi z pracy?????To ma być demokratyczna Polska?Demokratyczne wybory???Demokracja w Świebodzicach jest dziwnie postrzegana.......

Taaaaa. A kogo zwolnił? Konkrety - albo nie chrzań głupot. CO poszedł mit o Dziwoszcze? Sam ago rozpuszcza a nadal jest i pewnie będzie nieudolnym pracownikiem MOPsu.

Nie,nie chodzi o Panią Dziwosz,ale nie będę pisać o kogo na Kożuszkowym portalu,a ta osoba,jak będzie chciała to napisze Wam to sama,powiem Wam tylko,że jest to pracownik oświaty !!!!!!!

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 14:15

LUPO pisze:A ja uważam, że te dwa szmatławce, zarówno Goniec jak i Biuletyn powinny się nadal ukazywać, bo one mobilizują władzę do działań. Krytyka jest potrzebna. Bez krytyki włodarze osiedliby na laurach. Te dwa periodyki pomogły Kożuchowiczowi wygrać wybory.


Lepiej czytać te dwa "szmatławce",niż Śiebodzicką-Kożuszkowo-zegarkową,i czytać pieśni pochwalne(wyssane zresztą z palca)na temat Burmistrza.A swoją drogą to ciekawe,jak wulgarne i nerwowe jest Towarzystwo Wzajemnej Adoracji Pana K,Pana K i Pana Z.Tragedia.

Gość

Re: [22.11.2010] Wyniki wyborów samorządowych

Post autor: Gość » 30 lis 2010, o 14:27

A tak z ciekawości,to ludzie Pana ?K nie pracują,że mają tyle czasu z rana żeby siedzieć na forum?????

ODPOWIEDZ