zakup auta 2010-11-12

Rozmowy na temat naszego miasta.
ender

zakup auta 2010-11-12

Post autor: ender » 19 sie 2015, o 05:44

Cześć.
Do tej pory zawsze jeździłem służbówkami. Ale teraz poszedłem na "swoje" i potrzebuję kupić auto. Raczej większe - kombiak segmentu D, Van….
I zagwozdka. Wracając z wakacji we Francji zatrzymałem się w kilku komisach, we Francji, Belgii, Holandii i Niemczech.
Oglądałem różne auta - ale zawężyłem krąg do Mondeo kombi, Passata kombi i Avensis kombi.
szukałem najpierw z przebieg do 100 000 i max 2011 rocznik. No i sporo było - ceny przeciętnie od 14 000 do 19 000 euro, zależnie od przebiegu i wyposażenia. Niemało, więc dopuściłem auta ok 150 000 przebiegu. No i ceny automatycznie 1500 do 2000 euro mniej.
Nie znam się na tym, nie kupowałem - więc uznałem, ze po powrocie "zlecę" fachowcowi wybranie i sprowadzenie auta.
Jakież było moje zdziwienie kiedy po powrocie, po przeglądaniu Allegro, Otomoto i tym podobnych okazało się, że takie auta, nawet lepiej wyposażone kosztują u nas…. taniej. Sporo taniej. O co chodzi? Mondeo w wersji Ghia, skóra, aktywne zawieszenie, automat - 2012 rocznik, 145 000 przebiegu 1500 euro taniej niż we Francji, słabiej wyposażony. A tu cena "na gotowo" zarejestrowany, gotowy do jazdy. Passat 2011, full wypas, biała perła, kremowa skóra, miał wszystko - 50 000 zł z przebiegiem 150 000 km. W Holandii z przebiegiem prawie 200 000, zwykłe fotele, bez automatu, bez systemów parkowania, bez gps - 15 000 euro + koszy sprowadzenia? Jak to jest. Nasi handlarze działają charytatywnie? Przecież on musi przywieźć, wypucować, często zarejestrować i zarobić przecież nie 100 zł tylko parę tysi na sztuce. Gdzie tu sens?
Może znacie kogoś pewnego w Świebodzicach czy okolicach? JA nastawiłem się na te ceny które widziałem za granicą - ale teraz nie wiem co myśleć..

Gość

Re: zakup auta 2010-11-12

Post autor: Gość » 19 sie 2015, o 06:15

No pomyśl czemu tak jest.